FAQ
Bestelling status
Ik heb geen e-mail ontvangen over mijn bestelling, is deze geplaatst?
Goede vraag! We sturen kort na het plaatsen van uw bestelling een e-mail met een orderbevestiging, zodat u zeker weet dat u een ontvangstbewijs heeft. Als je er geen hebt ontvangen en het staat niet in je spam-map, is het mogelijk dat de bestelling niet volledig is geplaatst of dat je e-mailadres verkeerd is ingevoerd. Neem contact met ons op via onze e-mail op klantenservice@customlove.nl en we zullen ervoor zorgen dat het wordt rechtgezet.
Waar is mijn bestelling?
Controleer je inbox voor een verzendbevestiging per e-mail. Als dit niet werkt, neem dan contact met ons op via klantenservice@customlove.nl. We hebben de naam van de ontvanger nodig, het e-mailadres dat is gebruikt om de bestelling te plaatsen en het bestelnummer. Zodra we die hebben, nemen we contact met je op met aanvullende details over je bestelstatus.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen, wat moet ik doen?
Als je je pakket niet op tijd hebt ontvangen, is het mogelijk verloren gegaan tijdens het transport. Stuur een e-mail naar klantenservice@customlove.nl zodat we persoonlijk voor jouw situatie kunnen zorgen en je artikelen zo snel mogelijk kunnen laten bezorgen!
Ik heb mijn bestelling ontvangen en heb een fout opgemerkt, hoe kan ik dit herstellen?
Als CustomLove een fout maakt in je bestelling, zullen we er alles aan doen om onze blunder recht te zetten. Neem contact met ons op via onze e-mail klantenservice@customlove.nl met uw naam, ordernummer en welke fout is opgetreden (foto's bijsluiten!) zodat we het zo snel mogelijk kunnen goedmaken.
Ik heb de verkeerde gravure ingevoerd, kan ik deze wijzigen?
Mail ons dan meteen! Mogelijk kunnen we het corrigeren. Maar voor gravures kunnen we deze in de meeste gevallen niet wijzigen nadat de bestelling is geplaatst.
Verzending
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
CustomLove doet er alles aan om jouw persoonlijke sieraden zo snel mogelijk te verzenden. Belangrijk om te weten is dat wij elk sieraad op bestelling maken, speciaal voor jou of een dierbare. Iets wat met veel liefde gemaakt wordt heeft tijd nodig. Bestellingen worden binnen 1 tot 3 werkdagen na bestelling verzonden, maar, sommige sieraden hebben een langere productietijd nodig en tijdens feestdagen kan het wat langer duren. Neem a.u.b. eerst contact met ons op (klantenservice@customlove.nl) voor meer details.
Hoelang duurt de verzending?
Dit verschilt per product, sommige sieraden moeten nog gepersonaliseerd worden, deze hebben meer tijd nodig dan de sieraden die we meteen vanuit de voorraad kunnen leveren. De verzendtijd staat per product aangegeven op de productpagina. Onder het tabblad 'Verzend informatie'
Hoeveel kost de verzending?
Wij nemen de verzendkosten van onze producten volledig voor eigen rekening. Al onze producten worden gratis bij jou geleverd. Er is geen minimale bestelwaarde nodig.
Wat is Prio+?
Door middel van het aanschaffen van de Prio+ optie zullen we jouw bestelling als eerste behandelen en verzenden!
Garantie
Wat dekt de 30-dagen garantie?
Onze 30-dagen garantie voor gepersonaliseerde sieraden dekt eventuele gebreken in materialen of vakmanschap bij normaal gebruik tijdens de garantieperiode. Als uw gepersonaliseerde sieraad binnen 30 dagen na de oorspronkelijke aankoopdatum enige tekenen van gebreken vertoont, zullen wij het zonder extra kosten voor u vervangen (exclusief verzendkosten). Deze garantie dekt geen schade die het gevolg is van ongelukken, verkeerd gebruik of aanpassingen. Om een garantieclaim in te dienen, kunt u contact opnemen met ons klantenserviceteam met uw bestelgegevens en een beschrijving van het probleem.